همه ی آنچه باید درباره شلوار جین بوی فرند بدانید

[ad_1]

همه شما برای یکبار هم که شده شلوار جین بوی فرند به گوشتان خورده است. جالب است بدایند بر خلاف اسمی که بر روی این شلوار جین گذاشته اند، شلوار جین بوی فرند را بانوان عزیز نیز می توانند استفاده کنند. یعنی علاه بر مردان، خانم ها نیز می توانند از شلوار جین بوی فرند استفاده کنند. اما شاید برایتان سوال شده باشد که واقعا شلوار جین بوی فرند چیست و چه ویژگی ها و خصوصیاتی دارد. نگران نباشید. در این صفحه از آی بولک قرار است دقیقا به همین مسئله بپردازیم که اصولا شلوار جین بوی فرند چیست و چه ویژگی هایی دارد.

شلوار جین بوی فرند

فکر به این موضوع که شلوار جین بوی فرند مخصوص استفاده آقایان می باشد کاملا اشتباه است. برخلاف باور همه افراد شلوار جین بوی فرند برای استفاده بانوان عزیز در نظر گرفته شده است. تعریف ها و توصیفات مختلفی از شلوار جین بوی فرند در فضای مجازی شده است ولی به طور خیلی ساده شلوار جین بوی فرند دسته از شلوارهای جین زنانه است که استایل شبیه مردان به بانوان عزیز می دهد. قبل از اینکه شلوار جین برای استفاده زنان مجاز اعلام شود، خانم های اروپایی از دوستان پسر خود شلوار جین قرض می گرفتند و استفاده می کردند. پس از مدتی که استقبال از شلوار جین مردانه توسط زنان افزایش یافت، تولید کنندگان شلوار جین زنانه اقدام به معرفی سبک جدید از شلوارهای جین به نام شلوار جین زنانه بوی فرند کردند.

مزایا شلوار جین بوی فرند

مهم ترین مزیت شلوار جین بوی فرند نسبت به سایر شلوارهای جین زنانه راحتی و نرم بودن بیش از حد آنهاست. از آنجایی که در بالاتر اشاره کردیم، شلوار جین بوی فرند شلوار جین پسرانه طراحی شده برای بانوان است که قطعا گشاد بودن برای بانوان و در نتیجه راحتی یکی از مزایا آن است. اگر به خاطر راحتی و سهولت در پوشیدن و در آوردن شلوار جین به سمت استفاده از شلوار جین کشدار روی آورده اید، ما به شما پیشنهاد می کنیم برای یکبار هم که شده از شلوار جین بوی فرند استفاده کنید. ویژگی اصلی شلوار جین بوی فرند این است که قسمت ران و ساق این شلوار گشاد تر و راحت تر هست. بنابراین اگر در محیط کاری زیاد فعالیت دارید یا در حالت کلی زیاد تحرک دارید، شلوار جین بوی فرند مخصوص شماست.
مطلب پیشنهادی: راهنمای جامع انواع شلوار جین زنانه

شلوار جین بوی فرند و شلوار جین مردانه

شاید برای شما این سوال به وجود آمده باشد که اگر شلوار جین بوی فرند از روی نسخه شلوار جین مردانه طراحی و الگوبرداری شده است، پس چرا سایر شلوارهای جین مردانه مورد استفاده بانوان قرار نمی گیرند. در پاسخ به این سوال باید عرض کنیم که شلوار جین بوی فرند با الگو برداری از شلوارهای مردانه ولی برای قد و هیکل یک بانو طراحی و تولید می شود. ممکن است شلوار جین پسرانه بپوشید ولی هیچگاه آن استایل و راحتی که شلوار جین بوی فرند به شما می دهد را نداشته باشید.

نحوه شستشو شلوار جین

نحوه شستشو شلوار جین بوی فرند مانند سایر شلوارهای جین زنانه است. نکات کلی در هنگام شستشو شلوار جین زنانه عبارتند از:

  1. پشت و رو کردن شلوار جین
  2. شستشو با آب سرد
  3. استفاده از پودر و مایع لباسشویی مناسب

نکات لازم در هنگام خرید شلوار جین بوی فرند

همانند خرید هر شلوار یا چیز دیگر لازم است تا نکاتی را در خصوص خرید شلوار جین بوی فرند با شما در میان بگذاریم. نکات لازم برای خرید شلوار جین بوی فرند عبارتند از:
همچنین بخوانید: راهنمای کامل شلوار جین مردانه | چه شلواری به ما میاد؟

  1. شلوار جین بوی فرند نیز مانند سایر شلوارهای جین در رنگ بندی و تنوع رنگی بسیار زیادی در بازار موجود است. رنگ هایی نظیر آبی روشن، آبی نیلی و حتی مشکی. هر رنگی را دوست دارید انتخاب کنید و با آن یک استایل جذاب رقم بزنید.
  2. علاوه بر رنگ بندی زیاد، شلوارهای جین در طرح بندی زیادی نیز در بازار وجود دارد. به جایی که شلوار را می خواهید بپوشید دقت کنید. دمپا شلوارهای بوی فرند نیز متفاوت است. با توجه به سبک و سلیقه خودتان یکی از این موارد را انتخاب کنید. مثلا اگر قرار است شلوار بوی فرند خود را با یک بوت در زمستان استایل کنید ما به شما شلوار بوی فرند بوتکات را پیشنهاد می کنیم.
  3. شلوار جین بوی فرند در انواع قد های کوتاه، بلند و متوسط موجود است. بسته به سبک و استایلی که همیشه دارید، یکی از این سه قد را انتخاب کنید.
  4. اگر به استفاده از شلوار جین هایی که قابلیت کشسانی دارد علاقه ای ندارید، ما به شما توصیه می کنیم از شلوار جین بوی فرند کشدار استفاده کنید. این شلوار بسیار راحت و مناسب است و قطعا نظر شما را جلب خواهد کرد.
  5. اگر به مراسم رسمی دعوت شده اید و می خواهید از شلوار جین بوی فرند برای رفتن به مجلس استفاده کنید، پیشنهاد ما به شما استفاده از شلوار جین بوی فرند با طیف رنگی مشکی است. رنگ مشکی ظاهری رسمی تر به شما می دهد و مناسب مجالس و مهمانی های رسمی و اداری است.

شلوار جین زاپ دار چیست و با چه کفش و لباسی ست می شود؟

نتیجه گیری

شلوار جین بوی فرند اساسا شلوار جین زنانه است ولی با تقلید و کپی برداری از روی مدل های شلوار جین مردانه. شلوار جین زنانه بوی فرند اغلب با روش سنگ شور تهیه و تولید می شوند و به همین دلیل از نرمی و راحتی خاصی برخوردار هستند. مزیت اصلی شلوار جین زنانه بوی فرند راحتی و گشادی در قسمت ساق و ران پا است. تمام بانوان بدون توجه به سن و سال خود می توانند از شلوار جین بوی فرند استفاده کنند. در هنگام شستشو شلوار جین بوی فرند از آب سرد و مایع لباسشویی مناسب و با کیفیت برای انجام اینکار استفاده کنید. امیدواریم این مطلب پاسخگو شما در خصوص شلوار جین بوی فرند بوده باشد.

 

[ad_2]

Source link

امیرحسین ابراهیمی
ارسال دیدگاه